Transport si verificare colet

TRANSPORT

 

Livrarea produselor catre destinatar se efectueaza prin intermediul URGENT CARGUS , exclus Posta Romana.

 

Expediere in aceeasi zi  

Comenzile plasate pe site-ul nostru de luni pana vineri si receptionate pana la ora 1500 se expediaza in aceeasi zi. Comenzile primite dupa aceasta ora vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.

In localitatile din Romania unde exista sedii URGENT CARGUS, coletul ajunge in 24 de ore din momentul expedierii.

 

In cazul platilor efectuate prin virament bancar, livrarea se face in momentul confirmarii intrarii banilor in contul bancar al SC GEFORS TECHNO COMPUTERS SRL.

 

COST TRASPORT :
Costurile de livrare variaza in functie de produs, promotie sau localitatea destinatarului, astfel transportul poate fi:

– gratuit (transport suportat de noi),

– platit integral de catre client

– sau platit in mod egal de catre Vanzator si Client,

in functie de cele mentionate anterior.

 

NOTA: In cazul expedierii catre departamentul nostru de service-garantii a unor echipamente ce nu manifesta probleme reale de functionalitate, clientul va suporta in totalitate cheltuielile de transport!

* Optional – daca conducerea firmei considera ca sunt suficiente comenzi in localitatea dvs. Se poate oferi transport gratuit.

 

IN TARA
– pentru satele/comunele situate in afara ariei de acoperire URGENT CARGUS se percepe o taxa de 1,00 ron (+ TVA)/km de la cel mai apropiat oras in care exista sediu URGENT CARGUS;
– pentru a evita aceasta taxa puteti ridica produsul din sediul URGENT CARGUS din cel mai apropiat oras.

 

COST TRANSPORT GARANTII:

Daca de la data achizitionarii produsului / echipamentului pana la data manifestarii defectului au trecut maxim 30 zile, SC GEFORS TECHNO COMPUTERS SRL suporta integral cheltuielile de transport (dus-intors) de la client la service-ul nostru.

Daca de la data achizitionarii produsului / echipamentului pana la data manifestarii defectului au trecut mai mult de  30 zile, costul transportului este suportat pe din doua: jumatate de catre firma noastra, jumatate de catre beneficiar. Beneficiarul va trimite produsul catre garantie pe cheltuielile proprii. In urma rezolvarii defectului reclamat firma noastra va trimite produsul inapoi pe cheltuiala firmei.

………………….

In cazul in care nu ai gasit raspuns la intrebarea ta aici, contacteaza-ne prin telefon sau prin formularul de contact, iar noi iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

 

 

Verificare colet

In cazul livrarilor prin curierat rapid recomandam ca dupa receptionarea comenzii, produsul /produsele sa fie verificate pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic).

Aceasta facilitate iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca coletul se prezinta in stare fizica perfecta, NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul!

Daca in urma verificarii, constatati ca unul sau mai multe colete comandate nu se afla in stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, puteti refuza comanda. Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui Proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul. Procesul verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrarii, ulterior dupa ce curierul a plecat de la destinatie, Procesul verbal nu mai poate fi completat.

Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii, iar sesizarea facuta in maximum 24 de ore la adresa de e-mail : officegefors@gmail.com. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si de preferat cateva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

Atentie! Reclamatiile si/sau sesizarile facute mai tarziu de 24 de ore din momentul receptionarii comenzii cu privire la aceste aspecte sunt nule.

in