Politica de retur

Modalitati de returnare:

Este recomandat ca produsele sa fie returnate direct la sediul nostru sau prin curier rapid, NU ACCEPTAM RETURNAREA LOR PRIN POSTA.

Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS!

 

Drept de retur – 14 de zile calendaristice

Daca vrei sa returnezi un produs comandat pe www.ge-fors.ro o poti face urmarind cateva aspecte. Pastreaza bonul fiscal si returneaza produsul in maxim 14 de zile calendaristice de la primirea comenzii. Marfa returnata trebuie sa fie insotita de factura si garantia originale, trebuie sa fie completa, neafectata fizic sau cosmetic. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta sigilii interne / externe rupte sau deteriorate, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Echipa noastra verifica integritatea produselor ca sa se asigure ca sunt in starea in care se aflau in momentul achizitiei. Daca sunt observate schimbari, nu se mai poate face returnarea produselor.

 

Conditii generale de retur:

– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, socuri, urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate etc.
– Produsul returnat trebuie să fie insotit de factura si certificatul de garantie in original.
– In cazul in care produsul returnat prezinta lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea coletului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
– In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.

 

Puteti solicita returul de produse si in urmatoarele cazuri:

– Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat si se intocmeste un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat, in care este mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

– Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

 

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

– Sigiliul este deteriorat sau lipseste;

– Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;

– Echipamente cu licente activate (licentele preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop – odata transmise electronic, nu se pot returna);

– Pierderea certificatului sau neprezentarea acestuia;

– Bonul fiscal lipseste sau textul nu este lizibil;

– Prezentarea produsului la garantie fara a fi insotit de un document in care sa se specifice defectul reclamat;

– Lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;

– Produse aduse pe comenzi speciale;

– Produse consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma;

– Produse identice desigilate, în cazul achiziționării mai multor bucăți (in acest caz se accepta o singura bucata desigilata);

– Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi sau care nu respecta termenii de garantii;

– Efectuarea de reparatii sau modificari a starii originale a produsului de catre persoane neautorizate sau a unei manipulari necorespunzatoare (cip-uri arse, procesoare cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor, cd-uri sparte in interiorul cd rom-ului, lipsa unor piese ale produselor parte integranta a acestora, etc.).

 

Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta.

Atentie:

Inainte de returnarea produsului asigura-te ca acesta nu este protejat de coduri de securitate sau parole setate de tine si ca toate eventualele conturi sunt sterse, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala.

 

Returnarea produselor in cazul persoanelor juridice nu intra sub incidenta vreunei legi, iar acceptul returului de catre firma noastra nu reprezinta o obligatie. Raspunsurile la cererile de retur aferente acestui punct vor fi oferite tot pe e-mail in termenul mai sus mentionat. Raspunsul pozitiv sau negativ va fi oferit in functie de mai multi factori, principalii fiind perioada trecuta de la data maxima in care se putea returna si starea produsului.

Procedura de returnare este identica persoanelor fizice.

 

RETURNAREA BANILOR 

Returnarea banilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur si expedierea coletului de la client, in contul specificat de catre client.

in Intrebari Generale